środa, 22 kwietnia 2020

Zadania na czwartek 23.04,2020




Witam Was w pełen słońca czwartek !!!


Bardzo się cieszę, że podobały Wam się wczorajsze zajęcia 👍

Dziś poznamy etapy rozwoju roślin, dowiemy się czego roślina potrzebuje do życia, a także poznamy kształty  linii i ich nazwy. 

Śniadanie zjedzone? Porządek na biurku zrobiony? Piórniki przygotowane?

Gotowi???


Zaczynamy!!!

E. matematyczna

1. Przeanalizujcie poniższą grafikę, dowiecie się jak nazywany  linie w zależności jak je narysujemy, jak wyglądają:

Zwróćcie uwagę, że narysowanie linie nie mają zaznaczonego początku, ani końca.  O liniach z zaznaczonymi punktami porozmawiamy jutro.

Już wiecie jaka jest różnica między prostą, krzywą a łamaną? Proste. Prawda?

2. Otwórzcie teraz karty matematyczne i wykorzystując to czego przed chwilą się nauczyliście wykonajcie zadania ze str. 56 – 57. 

Czas na przerwę i drugie śniadanie.

Gotowi???


Ruszamy dalej!!!

E. polonistyczna i przyrodnicza. 

Dziś znów wybieramy się do ogrodu – tym razem poznamy bliżej rośliny, dowiemy  jak wyglądają i czego potrzebują do życia. 

1.    Otwórzcie podręcznik na stronie 66, przeczytajcie informacje o rozwoju rośliny. Zastanówcie się, czego roślina potrzebuje aby rosnąć i prawidłowo się rozwijać.
Odpowiedzcie ustnie na pytania pod tekstem. 

2.    Jak zbudowana jest roślina? Pamiętacie już kiedyś  w szkole o tym mówiliśmy… dziś małe przypomnienie – otwórzcie podręczniki na str.65, popatrzcie na ilustrację tulipana, następnie odpowiedzcie na 1 pytanie pod ilustracją. 

3.    Otwórzcie Ok. zeszyt i zapiszcie:
                                                                                                                     23.04.2020
Temat: Historia pewnej rośliny.
Cel: Poznam etapy rozwoju rośliny.
KSU: 1. Wymieniam części rośliny.
2. Potrafię wymienić kolejne etapy rozwoju roślin.
3. Wiem, czego roślina potrzebuje do prawidłowego wzrostu.

Na podstawie tekstu w podręczniku zapiszcie, czego roślina potrzebuje do życia
jako mapę myśli lub rysunku np. takiego ( ten rysunek wykonał chłopiec w waszym wieku)

Czego roślina potrzebuje do życia.


Następnie narysujcie roślinkę i podpiszcie jej części, np. może być tak



4.    Teraz małe podsumowanie i utrwalenie dzisiejszego tematu. Zapraszam do obejrzenia prezentacji:  KLIKNIJ TUTAJ

W-F


To już wszystko na dziś.
Do jutra, pozdrawiam Was gorąco.
p. Hania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz