Dzień dobry Kochani.💖💖💖
Witam Was w piękny, słoneczny wtorek☀️☀️☀️.
Dziękuję za wasze komentarze - są dla mnie bardzo ważne.
Na dzisiejszej lekcji przeniesiemy się do wiosennego ogrodu, spotkamy tam różne zwierzęta.
Dziękuję za wasze komentarze - są dla mnie bardzo ważne.
Na dzisiejszej lekcji przeniesiemy się do wiosennego ogrodu, spotkamy tam różne zwierzęta.
Przypomnimy też, jak pisaliśmy zaproszenie, jakie są jego
elementy i poćwiczymy trochę matematykę – dziś mnożenie i dzielenie.
Zanim rozpoczniesz pracę, upewnij się, że na Twoim
biurku/stole panuje porządek - to bardzo ważne .
Przygotuj piórnik, podręcznik, ćwiczenia i zeszyty. Uśmiechnij się szeroko i zaczynamy...
Przygotuj piórnik, podręcznik, ćwiczenia i zeszyty. Uśmiechnij się szeroko i zaczynamy...
Edukacja polonistyczna i przyrodnicza.
1.
Otwórzcie
podręczniki na stronie 62 i przeczytajcie inscenizację pt.: ”Kto zjadł
sałatę?”. Po przeczytaniu spróbujcie odpowiedzieć ustnie:
a) Jakie zwierzęta występują w
inscenizacji?
b) Jak powinien postąpić kret, aby
uniknąć kłopotliwej sytuacji? Czy słusznie postąpił zrzucając podejrzenia na
jeża?
A wiecie czym się żywi kret? Kliknij TUTAJ
Czym się
żywi ślimak? Kliknij TUTAJ
2.
Otwórzcie
karty ćwiczeń na stronie 70 i wykonajcie zadania 1,2 i 3. ( kropkę do zadania 1
zostawimy na później, gdy będziemy pracować w OK. Zeszycie).
3. Otwórzcie Ok. zeszyt, zapiszcie temat, cel lekcji.
21.04.2020
Temat: Zwierzęta w ogrodzie.
Cel: Dowiem się jakie zwierzęta można spotkać w ogrodzie i
jakie są ich zwyczaje.
KSU: 1. Potrafię wymienić i wskazać zwierzęta w ogrodzie.
2. Wiem czym
żywią się ślimak i kret.
3. Potrafię
napisać zaproszenie.
Zapiszcie :
Zwierzęta w ogrodzie: i tutaj wpiszcie kropkę z zadania 1 str.70
(kolejność alfabetyczna)
Możecie je także narysować.
3.
Przypomnijcie
sobie teraz jakie elementy zawiera zaproszenie ( pamiętacie, już pisaliśmy
kiedyś zaproszenia)
4.
W
Ok. zeszycie odrysujcie swoją dłoń i zapiszcie na każdym palcu zasady pisania
zaproszeń, tak jak w grafice wyżej.
Zapamiętajcie te zasady.
5.
Wykonajcie
teraz zadanie 4 na stronie 71 w kartach ćwiczeń.
Czas na przerwę i drugie śniadanie. Zróbcie 10 przysiadów,
10 pajacyków, 10 dużych wody łyków. Krótki spacer po pokoju, 10 głębokich
wdechów i wracamy do zajęć.
Obejrzyjcie teraz prezentację; spotkacie tam wszystkich
bohaterów inscenizacji „Kto zjadł sałatę?” KLIKNIJ TUTAJ
Edukacja matematyczna.
1. Ćwiczymy
mnożenie i dzielenie.
2. Wykonajcie
zadania str.54 -55.
Dla chętnych, zadania na mnożenie i
dzielenie
Zadanie domowe.
1. Wykonam i
napiszę zaproszenie na wystawę wiosennych prac klasy 2c. – proszę o zdjęcia
zaproszeń.
2. Na eduelo czeka
na Was test ze znajomości pisania życzeń i zaproszeń.( test wykonajcie do
czwartku 23.04.2020)
POWODZENIA!!!
To już wszystko na dziś, do jutra.
p. Hania
Dzień dobry Wszystkim:). Najbardziej podobał mi się filmik o jeżach. A mojemu bratu o krecikach:). Pozdrawiam całą klasę:))))
OdpowiedzUsuń:))) Witaj Emilko:)))Pozdrowienia dla brata :)))
OdpowiedzUsuń